free website hit counter
SugarBae
Твоята кошница

Връщане и замяна

Процедура по замяна или връщане на стоки

Тази страница само описва стъпките по извършване на връщания и замени на стоки, закупени от онлайн магазин www.sugarbae.bg, собственост на „МИЛЕНИУМ 27“ ЕООД, с ЕИК 205031471.

"МИЛЕНИУМ 27" ЕООД следва законоустановените стандарти за връщане и отказ на поръчка, учредени от Комисията за защита на потребителите в България и описани в общите условия. За пълна информация моля посетете страницата общи условия.

Ако желаете връщане или замяна в срок от 14 дни след като сте получили Вашата пратка, е нужно да заявите такова чрез формуляра за връщане и замяна. След заявяване трябва да върнете артикулите в максимално кратък срок и не по-късно от още 14 дена. По-долу са описани стъпките, през които трябва да преминете:


ЗАМЯНА НА АРТИКУЛ



1) ЗАЯВКА ЗА ЗАМЯНА



Ако желаете да замените артикул от Вашата доставена поръчка, направете следното:

    Направете нова поръчка в онлайн магазин sugarbae.bg с новия артикул
    При финализиране на поръчката напишете в "Допълнителни бележки", че правите поръчката с цел "замяна".
    Върнете продуктите до офис на ЕКОНТ София, Гардения, кв. Младост-3, ул. Инж. Георги Белов №26
    За получател посочете фирма „МИЛЕНИУМ 27“ ЕООД, телефон 0878 519 387.
    Важно! Не приемаме пратки изпратени с наложен платеж, както и пратки изпратени за наша сметка.
    Важно! Не поемаме ангажимент да получаваме пратки от пощенски станции или офиси на други куриерски фирми.
    В случай на замяна или отказ от поръчката, клиентът заплаща куриерските услуги.
    Замяна на артикул е препоръчителна за продукт на същата или по-висока стойност от първоначално закупения. В случай, че при размяна изберете продукт на по-ниска стойност разликата в цената може да бъде запазена във Вашия профил като кредит, който можете да ползвате по-късно за пазаруване.

2) РЕАЛИЗИРАНЕ НА ЗАМЯНАТА



След като получим пратката Ви и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас размери/продукти.


Стойността на куриерските услуги в двете посоки при замяна са за сметка на Клиента.


В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.


ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛ



1) ЗАЯВКА ЗА ВРЪЩАНЕ



Използвайки нашия формуляр за връщане и замяна, трябва да опишете, че желаете да върнете даден артикул (или всички артикули) от поръчката, като попълните задължително:

    номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате като регистриран потребител)
    причина за връщане
    посочете, че желаете възстановяване на сумата от наша страна


НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ И ПОДМЯНА:


Долна част на бельо - бикини, боксерки, прашки, слипове, бодита, както и чорапи и други продукти, характеризиращи се като долно бельо. Изрично не се допускат също и комплекти, в които е включено долно бельо (бикини, прашки, боксерки). Не се допускат връщане на продукти със скъсани етикети, миризма по тях от прахове, кремове, парфюми, цигарен дим и телесни миризми. При установяване на нередност, ние имаме право и ще откажем рекламацията.

Чл. 57. от Закон за защита на потребителите (Отм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., нов - ДВ, бр. 61 от
2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Разпоредбите на чл. 50 - 56 за правото на отказ на
потребителя от договора от разстояние или от договора извън търговския обект не се
прилагат за договори:

5. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и
не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на
здравето;


2) ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
    Върнете продуктите до офис на ЕКОНТ София, Гардения, кв. Младост-3, ул. Инж. Георги Белов №26. За получател посочете фирма „МИЛЕНИУМ 27“ ЕООД, телефон 0878 519 387.


    Важно! Не приемаме пратки изпратени с наложен платеж, както и пратки изпратени за наша сметка.Стойността на продуктите ще Ви бъде възстановена след като получим върнатите стоки, а в случай на рекламация и след като тя бъде уважена ще Ви бъдат възстановени и куриерските разходи.
    Важно! Не поемаме ангажимент да получаваме пратки от пощенски станции или офиси на други куриерски фирми.
    В случай на замяна или отказ от поръчката, клиентът заплаща куриерските услуги.
    Важно! В случай, че върнете пратка след преглед и тест при куриера, то стойността на куриерските услуги и в двете посоки ще бъдат за Ваша сметка.

 
3) ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ




След като получим обратно върнатата от Вас стока, ние ще възстановим сумата в следния срок:

    до 14 дни при плащане с карта. Ще получите парите обратно по банков път или директно по кредитната Ви карта (ако обслужващата банка/институция го предоставя като възможност).
    до 14 дни при плащане с наложен платеж. В този случай, ще получите парите си като пощенски паричен превод, който може да Ви бъде изплатен в посочен от Вас офис на куриерска фирма Еконт. За получаването на пощенския паричен превод в офиса на куриера ще Ви изискат лична карта.

 
ПОВРЕДЕНИ СТОКИ




При замяна или връщане на стоки закупени от онлайн магазин SugarBae трябва да се съблюдават следните изисквания:

    Стоките да НЕ са с нарушена цялостна опаковка;
    Стоките да НЕ са със скъсани или липсващи етикети и/или аксесоари;
    Стоките да НЕ са подлагани на пране и/или химическа обработка;
    Стоките да НЕ са носени;
    Стоките да НЕ са със замърсявания;
    Стоките да НЕ са гладени;
    Ако стоките са обувки, то те трябва да бъдат върнати в оригиналната им кутия, в която са били получени;
 

Ако върнат от клиент артикул не отговаря на горните изисквания, SugarBae запазва правото си да върне стоката на клиента без предупреждение!



Важно! Ако върнат от Клиент продукт е в състояние, в което не може да бъде продаден като нов, то ние си запазваме правото да изискаме такса от Клиента за привеждането на продукта в началния му вид (ако е възможно) или за да покрием разликата в цената, получила се при продажбата на продукта втора ръка. В случай, че не е съгласен с това условия ние можем да доставим продукта обратно на Клиента, за негова сметка.


Когато при връщане на продукти,  се забелязват следи от ползване, износване, драскотини, охлузвания, миризми, липса на аксесоари или части от продукта, ние си запазваме правото да решим дали да приемем връщането или да задържим част от стойността на продукта – сума която ще бъде съобщена на Потребителя след оценка на щетите.


Формуляр за връщане или замяна на артикул.